درباره ما - Taksun
درباره گروه صنعتی تکسان
درباره تکسان، About Taksun
279
rtl,page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-279,locale-fa-ir,mkd-core-1.1,woocommerce-no-js,ajax_updown_fade,page_not_loaded,,burst-ver-1.7, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,grid_1300,woocommerce_installed,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.4,vc_responsive
 

درباره ما

بزرگ فکر کن، بهینه عمل کن

هسته اولیه گروه صنعتی تکسان در سال ۱۳۸۱ با هدف بکارگیری دانش فنی بومی فعالیت خود را آغاز کرد. در این راه با کسب تجربیات ارزشمند به مرور وارد صنعت شد و با انجام پروژه های متعدد سعی در رفع بخشی از نیاز کشور نمود.

فعالیت های گروه صنعتی تکسان در زمینه صنعت الکترونیک است. گرایشهایی همچون الکترونیک آنالوگ، دیجیتال، مخابرات سیستم، پردازش روی سخت افزار و کنترل از اهم فعالیت های گروه است. هسته علمی تکسان سعی در به روزرسانی مداوم دانش خود مطابق با آخرین پیشرفت ها داشته تا به عنوان مرجعی برای آخرین تکنولوژی های روز دنیا به زبان فارسی باشیم.

بر این اعتقادیم که انتقال تجربیات به دیگران از تکالیف این گروه و باعث پیشرفت روز افزون ما است. از این رو یکی از فعالیت های جانبی تکسان، آموزش است. در همین راستا سعی بر این است که بخش زیادی از مطالب به صورت رایگان در سایت قرار گیرد.

1381

شروع فعالیت

60++

پروژه ها

7

اختراعات و مقالات

3

افتخارات کشوری

تیم خلاق

تیم تکسان با اعضای فعال و خلاق خود از منتخب دانشگاه های کشور در این راه پیش میرود

توانایی ها

آنالوگ0

FPGA0

قدرت0

برنامه نویسی0

میکرو کنترلر0

پردازش0

PLC0

PCB0

تیم خلاق تکسان

شرکت های همکار

تصاویر برخی از محصولات